Sunday, September 16, 2012

*senyum* *puass*

Oh hai dear ;)
Orang selalu kata aku ni berubah. Tak mcm dulu.
Dulu aku marah marah. Cepat melenting.
Sekarang korang hanya boleh tengok aku nangis.
And itu je cara aku lepas kan geram aku yg teramat ni.
Itu tak bermakna aku lemah. Aku try kawal emosi aku.
Dgn kata lain yg pernah org ckp dekat aku :
"Fatinqila, kalau kau garang mcm ni semua lelaki takut dgn kau"
Hmm, aku tak kata aku tahun ni tak garang, aku nk benda alah tu.
Tapi alhamdulillah ada org boleh terima aku.
Lagipun dia kata dia suka yg garang garang.
Hmm :\ Tapi......... knpa bila dgn dia aku sakit hati je kerja.
Aku ckp dgn kwn kwan aku, aku just nk jd bestfriend je.
NOT my boy okayyy! Tapi serapat kitaorg, tkde istilah bestfriend pun -,- 
ONLY kwan biasa. Okayy taknak cerita panjang aku nk overkan
benda alah ni semua sebelum lebih lebih. So, kami hnya kawan biasa je.
And jgn lah risauuu bg sesiapa yg meminati beliau okay. 
Saya memberi peluangg. Hohoho